Veelgestelde vragen
Wie komt in aanmerking voor bedrijfsdomiciliëring?
De overgrote meerderheid van de rechtsvormen komt in aanmerking voor domiciliëring van bedrijven.
Sommige zeer specifieke gevallen zijn niet gedekt; deze zullen worden gespecificeerd in uw inschrijvingsproces. Aarzel niet om ze te raadplegen als u twijfels hebt of om contact op te nemen met een van onze domiciliëringsdeskundigen.
Met welke kosten moet ik rekening houden voor mijn zakelijk adres?
Bij SeDomicilier hebben we gekozen voor transparantie: alle prijzen op onze site komen overeen met wat u daadwerkelijk zult betalen. Er is geen waarborgsom, borg of bijkomende kosten verbonden aan het beheer van uw post of het deponeren van uw postvolmacht.
Welke diensten biedt het SeDomicilier-platform?
We bieden je niet zomaar een domiciliëringscontract, maar een dienstenpakket dat van start gaat zodra je je eerste betaling doet. Onze moderatoren begeleiden je bij de conformiteit van je dossier, zodat het gemakkelijker te valideren is.
Gedurende je hele abonnement profiteer je niet alleen van onze e-maildiensten, maar ook van de diensten van onze partners, online assistentie die 24 uur per dag toegankelijk is via onze FAQ en een toegewijd supportteam dat je dagelijks helpt.
Hoe wordt mijn e-mail beheerd?
Uw post wordt gescand en blijft te allen tijde toegankelijk in uw klantenzone.
Afhankelijk van de optie die u hebt gekozen, wordt uw post vervolgens gearchiveerd of doorgestuurd. U kunt altijd vragen om uw post door te sturen naar uw adres en dit adres wijzigen in uw klantenzone.
Is het mogelijk om een vergaderzaal te boeken?
Ja! Dankzij uw SeDomicilier-abonnement kunt u een zaal reserveren in ons hele netwerk, in heel België.
Onze business centers zijn volledig uitgerust en kunnen per uur, halve dag of dag worden gereserveerd.
U kunt rechtstreeks een zaal reserveren in uw klantenzone.